Digitalno poslovanje bilježi kontinuirani porast zadnjih nekoliko godina te je prošla godina donijela neočekivanu akceleraciju promjena i digitalne transformacije poslovanja. Prošlogodišnji lockdown je za mnoge trgovce i poduzetnike bila prekretnica u stvaranju online prodajnih kanala.
Digitalno poslovanje je preko noći postalo skoro jedina opcija poslovanja, a online kanali praktički zadnja slamka spasa za poduzetnike i trgovce. Uspon online kanala se naglo povećao te se nastavlja povećavati kroz 2021. godinu.
Tvrtkama je potrebna velika doza agilnosti kako bi bezbolno prošli kroz krizu i sve promijene koja ona donosi te su online kanali rješenje za kojima se poduzetnici okreću. Mobilne i/ili web aplikacije za prodaju proizvoda i usluga izrađuju po mjeri svoje tvrtke ili koriste već gotov proizvod koji je prilagođen za veleprodaju. Trgovci su trenutno primorani promijeniti svoj smjer i preispitati svoje prioritete.
Uspješnom implementacijom online kanala za veleprodaju, poduzetnici osiguravaju tvrtki približavanje ciljanoj skupini korisnika i pronalazak optimalnog puta do novih. Kontinuirano ulaganje u odnos s korisnicima višestruko se kapitalizira i dovodi do povećanja prihoda, što je trgovcima u ovoj krizi vrlo bitno.