Poslovna aplikacija po mjeri za Bazensku tehniku

Izrada aplikacije Bazenska tehnika bio je odgovor na problem koji je tvrtka imala s organizacijom i praćenjem poslovanja. Tvrtka Bazenska tehnika d.o.o. bavi se planiranjem, projektiranjem, izgradnjom i održavanjem bazena, solarija, saune i wellness opreme.

 

slika 1. Početna za mobilnu aplikaciju

Aplikacija se radila u tri faze, prva faza sastoji se od mobilne i web aplikacije za radne naloge. Web aplikacija za radne naloge omogućava izradu i uređivanje radnog naloga. Radni nalozi funkcioniraju na način da serviseru dolazi push notifikacija u vidu radnog naloga koji odrađuje prema uputama. S obzirom na to da su na terenu, serviseri bilježe praćenje rada na način da slikaju stanje prije i poslije projekta i zajedno s popunjenim radnim nalogom prilože slike gradilišta.

Slike 2. Radni nalozi na mobilnoj aplikaciji

 

 

U aplikaciji postoji takozvana bijela ploča gdje svaki serviser može unijeti zahtjev klijenta koji je potrebno odraditi, a bijela ploča je vidljiva svima i na web aplikaciji i u mobilnoj, a isto tako svaki serviser može preuzeti i odraditi taj zahtjev. U prvoj fazi je uključeno i praćenje plaćanja (vlasnik može imati pregled na jednom mjestu tko mu je platio, kome je prošla valuta – taj bi se zacrvenio,kome nije taj bi ostao zelen itd…), a to je bilo vrlo bitno jer u danom trenutku klijent je imao preko 100 otvorenih gradilišta.

 

 

Slika 3. Plaćanje

 

Druga faza je uključivanje izdavanja ponuda u aplikaciji. Zbog kompleksnosti ponuda (neki su artikli uključivali slike) klijent ih nije mogao raditi u erp-u zbog složenosti izgleda, riješio se Excela i problema s ispisom kompleksnih ponuda.

Slika 4. Ponude

 

Treća faza je bila praćenje stanja na skladištu. U ovoj fazi, naša tvrtka se, između ostalog, povezala s postojećim erp-om klijenta te povukla iz istog materijale i ostale potrebne podatke (podaci u aplikaciji se sinkroniziraju s podacima u erp-u klijenta u realnom vremenu). Ova faza uključuje integraciju primki, veleprodajnih, maloprodajnih računa, rezervaciju robe, ulaza robe na skladište. Zbog velike količine narudžbi, skladište se moralo organizirati. To je riješeno na način da sitni proizvodi imaju stalne serijske brojeve čiji se bar kodovi printaju na posebnom printeru, a nalaze na policama u skladištu dok svaki veći proizvod, poput pumpe za bazene, ima svoj serijski broj koji je ujedno i broj na barkodu koji se skenira posebnim android terminalom. Ukoliko veći proizvodi ne posjeduju serijski broj aplikacija ga sama generira. Prije polaska na teren, serviser skenira sve što mu je potrebno za gradilište na koje ide., te se na taj način ažurira stanje skladišta u realnom vremenu. Ukoliko serviser ne ide odmah na teren, a želi osigurati određeni proizvod skeniranjem istog, automatski ga rezervira.

Slika 5. Android barkod skener

 

 

Nakon izrade aplikacije, klijent je riješio goruće probleme, organizirao poslovanje do jedne vrlo visoke razine, smanjio potrebu za novim zaposlenicima te na minimum sveo greške uzrokovane ljudskim faktorom. Kako i sam klijent kaže, izvrstan omjer uloženog i dobivenog.

Leave a Comment