Poslovna aplikacija po narudžbi za Grad Export

Vrlo često, tvrtke nisu niti svjesne koliko si mogu olakšati svakodnevno poslovanje koristeći aplikaciju izrađenu prema njihovim zahtjevima i potrebama. Cilj ovog blog posta je „probuditi“ tvrtke te ih usmjeriti na digitalizaciju poslovanja kako bi se mogle nositi s izazovima koje nosi budućnost i kako bi, na kraju krajeva, opstale na sve zahtjevnijem tržištu. Poslužit ćemo se primjerom tvrtke, koja, osim što je uložila u najsuvremeniju tehnologiju i opremu te gotovo sve što proizvede izveze u zemlje zapadne Europe (što najbolje govori o kvaliteti njihovih proizvoda), je prepoznala priliku te naručila aplikaciju po mjeri za svoje poslovanje. Radi se o proizvođaču dekorativnih panela za ulazna vrata, tvrtki Grad Export d.o.o. iz Vinkovaca.

 

Grad Export je imao viziju: u realnom vremenu vidjeti u kojoj fazi proizvodnje je određeni proizvod (prema broju naloga koji prati isti). Naš posao je bio riješiti taj „problem“, omogućiti Grad Exportu suvremeniji i lakši rad.  Naime, u zgradi uprave se, uz nalog, isprintaju i prateći barkodovi. Nalozi i barkodovi se šalju u proizvodni pogon gdje se po završetku svake komponente (lim, plastifikacija, izolacija, staklo) na istu lijepi odgovarajući barkod koji djelatnik skenira android terminalom.

Skeniranjem barkodova se automatski u aplikaciji vidi koja faza proizvodnje je završena u određenom nalogu, a kad je proizvod gotov, skenira se posljednji barkod te se u samoj aplikaciji broj radnog naloga za taj proizvod prebacuje u završene naloge. Na taj način djelatnici u upravi znaju da je proizvod spreman za isporuku. Naravno, na zahtjev klijenta, u aplikaciji je dostupno i izvješće isporuke po tjednima. To znači da je djelatnicima vidljivo kada koji nalog mora biti završen. Izvrsna stvar je što je tvrtka  u svaku proizvodnu halu stavila velike ekrane na kojima i sami djelatnici mogu pratiti proces proizvodnje, vidjeti nove naloge, vrijeme isporuke i slično. Sve korake je bilo potrebno pretočiti u aplikaciju na smislen način, učiniti aplikaciju laganom za korištenje i zapakirati u atraktivno sučelje. Zacrtano, napravljeno i isporučeno!

Dodatna funkcionalnost ove aplikacije, s obzirom na nekoliko velikih hala i veliki obim proizvodnje te brojna kolica s po 12 polica za limove, je i ta da su svaka kolica označena barkodom te skeniranjem istog, lokacija određenog lima (s pratećim brojem naloga) se sprema u aplikaciju. Na taj način je vrijeme „traženja“ određenog lima, kako bi se sastavio gotov proizvod, svedeno na minimum.

Nadam se da će ovaj pozitivan primjer potaknuti neke poduzetnike da bar razmisle, probude kreativca u sebi te smisle način kako da digitalizacijom podignu svoje poslovanje na jednu višu razinu.

Do sljedećeg blog posta…

 

Leave a Comment